Waarom een jubileum vieren?
Je wilt opvallen en onder de aandacht komen van. je doelgroep. Want voor iedere organisatie en elk bedrijf groot of klein, jong of oud is goede zichtbaarheid belangrijk. Een jubileum (of je bedrijf nu 100, 50 of 5 jaar bestaat) is een prachtige kans waarmee je een jaar lang je bedrijf op allerlei momenten onder de aandacht kunt brengen bij verschillende doelgroepen en stakeholders. Dat doe je met mooie verhalen die je onder de aandacht brengt met verschillende communicatiemiddelen en -kanalen.
Die kanalen bepaal je natuurlijk zelf. Een boek vormt natuurlijk het meest voor de hand liggende medium, maar de verhalen en beelden hierin kun je ook delen met social media, online platforms en live communicatie op bijvoorbeeld een congres of beurs. Je doelgroep (klanten, leveranciers, lokale contacten, (oud-) medewerkers en potentiële klanten (plus het netwerk dat zij om zich heen hebben) kun je dan gedurende het hele jaar trakteren op jouw feestelijke content.
Feestelijke content voor A-merken
Pavlov maakt 'feestelijke content' op maat voor A-merken als Grolsch, het Rijksmuseum, Center Parcs, Van der Valk, Mazda, NS, de Eerste Kamer en nog vele andere grote en kleinere opdrachtgevers. Content in allerlei vormen: van klassiek jubileumboek tot 'sales promoting' kookboekje.
Het kan áltijd mooier
We leggen ziel & zaligheid in onze publicaties, van het prille concept tot de laatste puntjes op de i in design en productie. Al onze jubileumboeken vind je op jubileumboeken.nl Mogen we jou ook een keer komen inspireren?
Onze klanten
Pavlov maakt al meer dan 25 jaar content op maat voor grote namen en A-merken als Grolsch, het Rijksmuseum, NIVEA, Center Parcs, Van der Valk, Mazda, NS, de Eerste Kamer, Albert Heijn, Unicef en nog vele andere opdrachtgevers. Altijd met een 'state of the art' vormgeving en productie die perfect past bij je product, merk of organisatie.
Kies voor content-power
Je jubileum is een feest. Dat feestgevoel laten wij terugkeren in alle content rondom je 'verjaardag'. Wij zorgen voor een aansprekend thema en een vertaling daarvan naar mooie visuals, korte, krachtige copy en design, met als resultaat prikkelend storytelling waarmee je naar buiten kunt treden. Vaak wordt het jubileumboek ingezet als kroonjuweel: als bron van content voor je hele jubileumcampagne, die dan weer via een marketingstrategie apart wordt ingezet of wordt geïmplementeerd in een bestaande themacampagne.